Studium Korytarzowe rozbudowy/budowy autostrady A4 uwzględnia cztery niżej wymienione korytarze:
Korytarz 1 – Rozbudowa istniejącej autostrady od węzła Wrocław Wschód (bez węzła) do w. Krzyżowa (bez węzła) o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny w następujący sposób: budowa jednej jezdni (3 pasy ruchu + pas awaryjny) równolegle do istniejącej A4, następnie przełożenie ruchu na wybudowaną nową nitkę, rozbiórka starej nawierzchni (dwóch istniejących jezdni) i budowa w tym miejscu drugiej nowej nitki (3 pasy ruchu + pas awaryjny); korytarz przedstawiono w jednym wariancie;
Korytarz 2 – Budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła z istniejącą A4 na wysokości Kostomłotów i rozbudowa autostrady A4 po śladzie istniejącym na odc. Kostomłoty – Krzyżowa (zgodnie z korytarzem 1); korytarz przedstawiono w trzech wariantach;
Korytarz 3 – Budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła Krzyżowa; korytarz przedstawiono w trzech wariantach;
Korytarz północny (PŁN) – Budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną północną na odc. Wrocław – Krzyżowa; korytarz przedstawiono w trzech wariantach;
oraz będzie uwzględniało:
Budowę drogi ekspresowej S5 (…)-S8 (Sobótka) -Świdnica-S3(Bolków); korytarz drogi ekspresowej S5 przedstawiono w trzech wariantach.
Mapy – SK
Wstępne korytarze planowanej autostrady A4 oraz drogi ekspresowej S5 prezentowane na spotkaniach informacyjnych.
Plan_orientacyjny-KI-i-KII-Ark.1.pdf
Plan_orientacyjny-KI-i-KII-Ark.2.pdf
Plan_orientacyjny-KI-i-KII-Ark.3.pdf
Plan_orientacyjny-KIII-Ark.1.pdf
Plan_orientacyjny-KIII-Ark.2.pdf
Analizowane kombinacje autostrady A4 oraz drogi ekspresowej S5.